Λυπάμαι ειλικρινά και με απογοητεύει αφάνταστα αλλά δυστυχώς πρέπει να παραδεχθώ ότι τα Leica υστερούν πια σε σχέση με τα Trimble όσον αφορά κρίσιμα τμήματα του λογισμικού των έργων διαδρόμου.
Το Leica RoadRunner συνεχίζει να είναι το κορυφαίο λογισμικό σε δυνατότητες χάραξης μετά το Carlson Roads το οποίο συνεχίζει να μειονεκτεί μόνον όσον αφορά την δυνατότητα να δουλεύει με ελεύθερη ΧΘ όπως τα Trimble & Leica.
Όμως...
Το 3D περιβάλλον εξέτασης του διαδρόμου όπως είναι διαρρυθμισμένο μειονεκτεί τραγικά σε σχέση με αυτό της Trimble το είναι απείρως πιο κατατοπιστικό και λειτουργικό από αυτό της Leica. Πρακτικά το 3D της Leica είναι άχρηστο. Της Trimble είναι απόλυτα λειτουργικό και υποδειγματικό.
Και δυστυχώς η Leica συνεχίζει στον ίδιο λάθος δρόμο.
Τα αρχεία DBX είναι πολλά σε σχέση με τα μοναδικά ανά οδό RXL της Trimble.
Επίσης, ενώ στα RXL μπορώ να επέμβω και να κάνω ότι θέλω, στα binary αρχεία DBX της Leica δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Αν το Leica Alignment Importer δεν μπορέσει να παράγει το επιθυμητό αρχείο τότε δεν υπάρχει λύση. Πλήρες αδιέξοδο. Τι κρίμα Leica!
Και συνεχίζει να μην υποστηρίζει LandXML μορφής Design Cross Section Surface. Αν είναι δυνατόν εν έτη 2022! Πόσο όμορφες είναι οι δτμες σε Carlson και Trimble με τα σημεία τους να έχουν το όνομα όπως είναι στον Civil 3D corridor.
Αυτοί οι στενοκέφαλοι Ελβετοί...
No comments:
Post a Comment